Zdravá varianta sekané

Zdravá varianta sekané

Na tuto zdravou variantu sekané nás přivedla naše klientka a kamarádka Radka.   Od té doby se tento recept u nás doma, s drobnou úpravou, zabydlel. Pravidelně ho střídáme s naší Fitness sekanou, kterou rovněž najdete v našich receptech.,

Budeme potřebovat: 500 g libového masa (ideálně mix libového hovězího a vepřové kýty), 150 g mletých ovesných vloček, 3 vejce, 100 ml mléka nebo vody, 2 mrkve, 1 kus červené papriky, cibuli, 4 stroužky česneku, lžičku majoránky, sůl, pepř, dijonskou hořčici na potření, sůl

Příprava: najemno nastrouháme mrkev,  nakrájíme papriku a cibuli, pokud nemáme maso koupené již mleté tak si i maso nameleme.

Po té ze všech ingrediencí vypracujeme hmotu na sekanou, z níž vytvoříme šišku, kterou vložíme do připravené zapékací misky vyložené pečícím papírem. Takto připravenou sekanou povrchu potřeme dijonskou hořčicí a dáme péct do předem vyhřáté trouby na 180stupňů zhruba na hodinu.